Cesta do Indie

Vlastný vyhľadávací nástroj

sobota 22. marca 2008

18.3.2008- Cesta do Delhi

Rano ma cakala cesta na zel.stanicu a kupenie listku na vlak. Uz ako veci znaly som vedel ze mi stacilen2hatrieda a lozko si kupim u sprievodcu 66Rs + 75Rs(lozko). 
O 13:20 som sa dostavil na stanicu sam.Amigo zostal a nemohol sa rozhodnut ci pojde
 s chalanmi do Varanasi alebo cvicit jogu do Risikesu. Cesta to Delhi mala trvat 2,5-3hod (vlak ktorym som odchadzal o 14tej mal byt v Delhi najneskor o 
17tej), to opat nebola pravda vlak na 2,5hod zastavil asi 35km od hlavneho mesta
 a nikto ani len netusil ako dlho tam budeme stat. Co sa musi naozaj Indom nechat je ich
 trpezlivost (nikto sa nerozculoval nikto na nikoho nekrical, vsetci prijali udel osudu-"zeleznic" v pokoji). Vlak nakoniec dorazil az za tmy o 20:30. Nasiel som vytipovany hotel a ubytoval som sa 350Rs/noc cena bola dost vysoka ale nemal som chut ani sil hladat v noci nieco lacnejsie. Do izby
som si nechal priniest veceru, strelil som si na tajnasa jedno pifko a sup ho do spacaciku.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov