Cesta do Indie

Vlastný vyhľadávací nástroj

sobota 8. marca 2008

7.3.2008 Old Goa

Opat sme si pozicali moped/200Rs ale uz iba jeden. S tym ze sa ideme pozriet do "Old Goa" na krestanske kostoli. Cestou tam sme dostali pokutu, pretoze v Indii sa na motorke po "dialnici" nemoze chodit bez prilieb. Policajtovi sme sice ukazali 2 mapy, kde ta cesta nebola oznacena dialnica a navyse tam bola prikazana rychlost 40km/hod. Ale nedal si povedat a hutol si svoje, ze tie mapy su zle. Na to aby nam ukazal svoju mapu, povedal ze policajti ziadne nemaju a tak sme museli zaplatit 100Rs. Dal nam papier, ktory nam dovoloval v ten den jazdit bez prilby (uz sme si ved predplatitli:-). Po prehliadke kostolv a muzei sme sa vybrali opat domov. Cely vecer sme behali po obchodoch, Tomas si chcwel na meniny urobit radost (Tymto Tomasom k ich sviatku-o nieco neskor zelam vsetko najlepsie najma vela toho co vzdy chceli a zdravia). Ja som vybavoval dobitie mojho indickeho cisla, ale tu to maju priserne komplikovane a aj tak ma osklbali o 150Rs. Potvrdili nam ze toto je jedno z najcistejsich miest tak tu este jeden den pokvasime a zajtra sa poberieme do HAMPI.

1 komentárov:

O 8. marca 2008 o 10:42 , Blogger icos povedal(a)...

Cafte vsetci dakujeme a budeme sa drzat. Sry ze nam to tak dlho trva vyhodit to na net ale to pripojenie je uplna bieda. 3.3.2008-Munnarom na motorke som doplnil kratke video. Pridame aj dalsie len musi byt dobre pripojenie. Cafte ozveme sa z Hampi...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov